Hogyan alakul a koronavírus hatása az e-kereskedelmi vállalkozásokban?
A COVID 19 nem tart örökké. Mi lesz utána? Ha most visszaesel a keresőkben, behozhatatlan károkat szenvedhetsz!
A koronavírus online kereskedelemre gyakorolt hatása közvetve már az év első negyedévében is érezhető volt, azonban a járvány hivatalos hazai megjelenését követően, 2020. második negyedévére vált igazán meghatározóvá.
Ennek köszönhetően 2020 első félévének online forgalma 34,8 százalékkal haladta meg a tavalyi év azonos időszakát, elérve a bruttó 355,1 milliárd forintos szintet – ezzel a mögöttünk álló időszak az elmúlt 5 év leggyorsabb növekedését hozta.
Jelenleg (2020-11 hó) Az e-kereskedelmi eladások várhatóan átlagosan 63% -kal növekednek év / év az ünnepi szezonban. Globális statisztikai hivatal előrejelzése szerint az eladások novemberben 56% -kal, majd decemberben 70% -kal növekednek, miközben a vásárlók felkészülnek az ünnepi szezonra. Az EShopWorld vezérigazgatója, Tommy Kelly elmondta, hogy a társaság már október óta 113% -kal növekedett az azonos üzletek globális online értékesítésében.
Hogyan befolyásolja a koronavírus az e-kereskedelem üzleti pozitív hatását
Mivel az ügyfelek több mint 52,0% -a megpróbálja követni a társadalmi távolságtartást, az online termékvásárlás növekszik az új terméklisták számának növekedésével. A szociális elhatárolódásra és az egészségügyi intézkedésekre vonatkozó szigorú kormányzati utasítások miatt az emberek korlátozzák magukat abban, hogy zsúfolt helyekre látogassanak el élelmiszerekért vagy vásárlásért, ami nyilvánvalóan pozitívan befolyásolja az e-kereskedelmi üzletet.
Az emberek az egészségügyi termékektől, ruházati cikkektől, szépségápolási termékektől, könyvektől kezdve az élelmiszerekig, autóápolási termékek, autóalkatrészek, így minden online vállalkozás egyre vonzóbbá válik a piacon. Azok a vállalkozások, amelyek korábban fektettek be az e-kereskedelem weboldal-fejlesztési szolgáltatásaiba, most jó mennyiségű profitot keresnek.
Az otthon maradás legutóbbi életmódja felhívja az emberek figyelmét az online vásárlásokra és a virtuális vásárlásokra, amelyek a COVID-19 világjárvány vezető és egyre növekvő trendjévé váltak, ezáltal nagyobb jelentőséget és sikert adva az e-kereskedelem üzleti iparának. Szeretném leszögezni, hogy nem csupán az e-kereskedelemben érezhető egy adott vállalkozásnak az online jelenlétének növekedése. A Korona Vírus kitörése előtt az emberek szabadon mozoghattak és kölcsönhatásba léphettek mindenféle vállalkozásban, így az e-kereskedelmi üzlet területére nem figyeltek fe
Divatra ható e-kereskedelmi piac
Az otthon maradás sem tarthatja távol a divat imádókat és a boltos embereket attól, hogy gondolkodjanak a divaton és felhagyjanak vásárlási szokásaikkal. Kétségtelen, hogy a különféle vállalkozások számára a koronavírust nagy rémálomnak tekintették, de sok vállalkozás számára rengeteg lehetőséget nyitott meg. Nos, természetesen nekik sem volt ilyen könnyű, sok vállalkozásnak is vannak különféle kihívásai a COVID-19 miatt. Nézzük meg, hogy a COVID-19 hogyan befolyásolta negatívan az e-kereskedelmi vállalkozásokat.
A koronavírus hatása az e-kereskedelemre – a kihívások magyarázata!
Az esetek többségéhez hasonlóan a lehetőségekkel kapcsolatos kihívások egymás után jönnek. A koronavírus pozitív és negatív hatása az e-kereskedelemre. Már megvitattuk a pozitív hatást, beszéljük meg azokat a kihívásokat, amelyekkel egy e-kereskedelmi vállalkozás szembesült / szembesül a járvány idején.
– Ellátási lánc kérdése – Termékhiány – Aznapi szállítás – Felvételi és felhajtási probléma – Nyomás a túlzott kereslet kielégítésére
Nos, vannak olyan intézkedések, amelyek hozzájárulhatnak e kihívások pozitív kezeléséhez. Az alábbiakban bemutatunk néhány olyan intézkedést, amelyet a vállalkozások megtehetnek a koronavírus e-kereskedelemre gyakorolt hatásának kielégítése érdekében .
– Szervezd át erőfeszítéseidet és tekints előre – Változtasd meg értékesítési csatornáidnak összetételét – Alkalmazz az új innovációt és technológiát – Fokozd a digitális marketing megjelenésedet – Ösztönözd és tartsd fenn a keresletet
A koronavírus-effektus kettős, a hagyományos üzletág hatalmas veszteségekkel szembesült, másrészt a COVID-19 hatása az e-kereskedelmi platformokra meglehetősen előnyös volt március óta, és példátlanul megugrotta az értékesítési határokat. Az e-kereskedelmi vállalkozás indítása bármikor jó lehetőség, mivel az emberek mindig nagyobb valószínűséggel vásárolnak online termékeket, miközben kényelmükben ülnek, ahelyett, hogy kint vásárolnának kényelmüket veszélyeztetve. Azonban e-kereskedelmi vállalkozás indítása a COVID-19 járvány idején csodálatos ötlet, és hosszú távon nagy mennyiségű megtérülést kínál.
Következtetés
Így az e-kereskedelmi vállalkozás (weboldal, vagy webshop) megkezdésének előnyei, vagy azt mondjuk, hogy a COVID-19 hatása az e-kereskedelemre meglehetősen nyilvánvaló. Most, az éttermek és szállodák, rendezvényközpontok bezárása és az online vásárlások élénkülése között az e-kereskedelmi vállalkozások nemcsak az üzleti élet stabilizálására kínálnak lehetőséget, hanem a vírus után is kitartó versenyelőny megszerzésében is segítenek. Mivel világjárványról beszélhetünk, a fenti írás megalapozott és hivatalos statisztikán és előrejelzések alapján készültek. Ne feledd! Most kell megerősítened az online jelenlétedet! Gondolj a jövődre!
Mostanában olvasták