Valószínűleg mindenki ismeri a sablonos reklámszövegeket, az alap szövegeket egy pedikűrös oldalán.
Ha minden pedikűr szalon ugyanazokat alkalmazza, akkor nem fog kitűnni egy sem a többi közül.
Már pedig az a cél, hogy pedikűr szalonja egyedi legyen, kitűnjön a többi közül, hogy a leendő vendégek láthassák, hogy ez a szalon a legjobb választás.
Hogy ez valóra váljon, ezért a legtöbbet a pedikűr szalon reklámozásával lehet tenni.
De hogyan is lehetséges a padikűr-lábápolás üzletet úgy hirdetni, hogy az ügyfelek tényleg úgy gondolják, hogy ez lesz számukra a legjobb döntés?
Ilyenkor el kell térni a megszokott, átlagos szövegektől.
Az fogja vonzani a vendégeket, ha valami egyedi, ha valami különleges.
Erre már a pedikűr szalon reklámozásánál is nagyon kell figyelni. Hiszen a leendő ügyfél legtöbbször valamilyen hirdetés alapján talál rá egy szolgáltatásra, legyen bármiről is szó.
Ha ez a hirdetés vagy reklám meggyőző, figyelemfelkeltő, akkor sokkal nagyobb eséllyel fog a vendég utánanézni a pedikűr szalonnak, és elmenni oda.
A legtöbb pedikűrösnek és lábápolónak vannak olyan szolgáltatásai, amiben kiemelkedőek, amit a legjobban szeretnek csinálni. E köré érdemes kiépíteni a pedikűr szalonja reklámját.
Például, ha specialitása a körömgomba meggyógyítása, akkor ezt kell kiemelni a hirdetés szövegében is.
Ez sokkal hatásosabb, mintha csak azt állna a szövegben, hogy „A legjobb pedikűrös szalon”.
E helyett, ha például az szerepel a reklámban, hogy „Körömgombával küzd?
Nálunk örökre elfelejtheti ezt a kellemetlen problémát!” ez jóval többet ér, hiszen így egyrészt meg van szólítva az olvasó, érzi, hogy a hirdetés neki szól, másrészt sokkal pontosabb információt kap a pedikűr szalonról.
A sablonos jelzőkből a potenciális ügyfél nem fog tartalmas információkhoz jutni, és nem fogja tudni, hogy számára miért is előnyös egy adott szolgáltatás.
Ha ez nem történik meg, akkor sokkal kevesebb rá az esély, hogy fel fogja keresni a szalont.
Ne tételezzük fel a leendő vendégről, hogy pontosan tudja, mi az a pedikűr, mit foglal magába. A pedikűr szalon reklámozásában erre is ki kell térni, tömören, de mégis információdúsan és érdekesen.
A lényeg, hogy az olvasó megértse a szolgáltatások célját, és tudatában legyen az előnyöknek.
Egy weboldalon például nagyon egyszerűen bemutathatja pedikűr szalonja szolgáltatásait, elmagyarázhatja, miért jó a pedikűr, miért van rá szükségünk.
Ha a leendő vendég mind ezekkel tisztában van, és sikeresen meggyőzte a marketing eszközeivel, akkor el fog látogatni pedikűr szalonjába. Olyan helyre nem fognak elmenni az emberek, amit nem ismernek, amiről nem tudják, hogy miről szól.
Éppen ezért fontos megismertetni, hiszen olyanok is látogathatják a szalont a jövőben, akik még sohasem voltak pedikűrösnél. Ők pedig nem biztos, hogy ismerik a pedikűrös szolgáltatásokat, azok előnyeit.
Ha ezeket alkalmazza, és eltér az átlagostól, egyéni reklámszövegeket gyárt, amik bemutatják a szolgáltatások, és megszólítják a célcsoportot, akkor pedikűr szalonja sikeres lehet!
Egy sikeres vállalkozás egyik nagyon fontos kulcseleme a jó reklámozás. Az embereknek meg kell ismerni a pedikűrös szalont, meg kell találniuk: legyen elérhető az interneten, legyen megtalálható sok helyen.
Az elérhetőség és a megtalálhatóság azonban nem elég: a reklámozásnál figyelni kell a megfelelő megfogalmazásra, a sablonok kerülésére, és arra, hogy az olvasók felfigyeljenek az adott hirdetésre!
Ha ezt megvalósítja, a megfelelő reklámozásnak (is) köszönhetően szalonja a siker útjára léphet, széles visszatérő vendégkörrel
Mostanában olvasták